Administration, Sekretariat und Assistenz

Mitarbeiter im Bereich Administration, Sekretariat und Assistenz, die mindestens eine Fremdsprache verhandlungssicher beherrschen, sind in der heutigen Geschäftswelt nicht nur unerlässlich, sondern haben in vielen Organisationen eine wichtige Rolle als Dreh- und Angelpunkt inne.

Ganz gleich, ob Sie auf der Suche nach festangestellten oder temporären Mitarbeitern sind, Euro London Appointments verfügt über das richtige Netzwerk und ist bekannt dafür, die besten Talente anzuziehen.

Egal, ob Sie eine temporäre Empfangsperson oder PA für den Geschäftsführer suchen, Euro London Appointments verfolgt bei der Beschaffung von Mitarbeitern im Bereich Administration, Sekretariat und Assistenz einen zuverlässigen, serviceorientierten Ansatz. 

  • A global technology provider is looking for a Paralegal for its London office. If you possess... - 2 years experience of contract processing/management in-house - familiar with editing to contracts (e.g. NDAs, standard form license and technology related agreements) - experience in using CRM tools such as Salesforce - excellent communication skills and able to collaborate with other teams - good understanding of contract law - good analytical skills - good organisational and project management skills - paralegal qualification (e.g. CILEX) is advantageous then please get in touch! This is an exciting opportunity beginning immediately. If you are currently available and have the required skillset please send your CV in word format. Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CV's will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Mein Kunde, ein internationales Unternehmen aus der Gesundheitsbranche sucht ab sofort Fremdsprachenkorrespondent (m/w) Ab sofort Region Frankfurt, in Vollzeit   Deine Aufgaben: Unterstützung bei unterschiedlichen Projekten Beratungsangebote erstellen Korrespondenz mit Projektmitarbeitern und Geschäftspartnern auf Deutsch, Englisch und Französisch Organisation von nationalen und internationalen Workshops Reiseorganisation und Koordination von Terminen Dokumentenmanagement wie z.B. Vorbereitung von Unterlagen für Meetings Präsentationen erstellen   Das bringst du mit: erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung idealerweise erste relevante Berufserfahrung  in einer ähnlichen Position Fließend Deutsch und Englisch sowie gute Französischkenntnisse sehr gute Kenntnisse in MS Office hohes Maß an Eigeninitiative   Darauf kannst du dich freuen: Ein aufgeschlossenes Team mit Humor freut sich auf dich Flache Hierarchien und kurze Kommunikationswege   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz: GFLS/E an Laura Schaub via l.schaub@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Sie haben schon erste Erfahrung als Teamassistent/-in gesammelt? Gerne unterstützen Sie professionell Ihre Kollegen und wissen, was es heißt serviceorientiert zu arbeiten? Sie korrespondieren in Deutsch genauso effizient wie in Englisch? Dann lesen Sie weiter! Für einen meiner Kunden einer weltweit führenden Unternehmensberatung suche ich zeitnah eine/n   Teamassistent/-in Fremdsprachenkorrespondent/-in in München Ihr Aufgabenbereich: Unterstützung eines Teams und Berater in organisatorischen und administrativen Bereichen Korrespondenz zwischen Kunden und Team Umfangreiche Reise und Terminplanung sowie Reisekostenabrechnung Meeting & Eventmanagement Post & Email Bearbeitung Kollaboration mit anderen Abteilungen Ihr Profil: Mit Erfolg abgeschlossene kaufmännische Ausbildung im Bereich Büromanagement, Fremdsprachensekretariat oder der gehobenen Hotellerie wünschenswert Mind. 1-3 Berufserfahrung im Sekretariats- oder Assistenzbereich Ausgezeichnete Deutsch- und Englischkenntnisse (Wort und Schrift) Sicherer Umgang in allen MS-Office Programmen  Professionalität in Kommunikation mit Kunden und Mitarbeiter Teamfähigkeit und pflichtbewusste Arbeitsweise Flexibilität, Loyalität und Hands.-on Mentalität  Warum Bewerben: Attraktive Vergütung Dynamisches Unternehmen Arbeitsplatz mit guter MVG-Anbindung   Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf in einer Word Datei und Ihre Zeugnisse an Manuela Ziegleder, m.ziegleder@eurolondon.de. Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet

  • Our prestigious City based client is looking for an exceptional assistant to join a busy, successful and highly motivated team. Our client is looking for a proactive, highly professional assistant who has extremely strong organisational and interpersonal skills. The ideal candidate will be flexible re duties and happy to support a team as well as an M/D Duties include: Extensive diary management and administration support for the team including 1 MD. Organisation of complex travel itineraries. Processing of expenses for the team in a timely manner. Administration support for marketing trips, roadshows and field trips in conjunction with sales Logistical support. Extensive client liaison. Supporting with event management and corporate access. Preparation / printing of Research reports and marketing materials. Liaising with senior clients and internal colleagues. Updating the CRM database management system. logging of team's client interaction. Updating team attendance and holiday tracking. Other adhoc duties when required Please e:mail your CV on word format only to v.mcguinness@eurolondon.com Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Wir suchen für unseren Kunden, eine weltweit bekannte Unternehmensberatung in der Region Frankfurt Notarfachangestellte/r Voll- oder Teilzeit, Frankfurt   Diese spannenden Aufgaben erwarten Sie Korrespondenz mit Mandanten, Behörden und Gerichten Vorbereitung und Abwicklung von Urkunden und Verträgen Führung der Urkundenrolle und des Masse- und Verwahrungsbuches Fristenüberwachung Erstellung von Kostenberechnungen nach GNotKG Planung und Koordination von Terminen und Meetings Weitere administrative Tätigkeiten Diese Fähigkeiten bringen Sie mit erfolgreich abgeschlossene Ausbildung zum Notarfachangestellten (m/w) oder Notarfachwirt (m/w) erste Berufserfahrung fließende Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Englischkenntnisse wünschenswert sehr gute Kenntnisse in MS Office Das wird Ihnen geboten Weiterbildungsmöglichkeiten Abwechslungsreiche Aufgaben mit Verantwortung 13. Monatsgehalt, Essenszuschuss, Mitarbeitercafé, uvm.   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter der Referenz GFLS/253 an Laura Schaub via l.schaub@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Sind Sie auf der Suche nach einer neuen Herausforderung  im Assistenzbereich? Sprechen Sie fließend Deutsch und Englisch? Haben Sie Spaß an Kommunikation und Organisation und freuen sich darauf, ein Team zu unterstützen? DANN SUCHE ICH SIE!! Für einen meiner  Kunden mit Standort Berlin  bin ich momentan auf der Suche nach einer/m Team Assistent/in in Berlin Ihr Aufgabengebiet:  Allgemeine administrative & inhaltliche Unterstützung eines Teams Internationale Termin- & Reiseorganisation, sowie Reisekostenabrechnung & Rechnungsprüfung Büroorganisation & buchhalterische Aufgaben Korrespondenz in englischer & deutscher Sprache Erstellung & Bearbeitung von Dokumenten und Präsentationen Koordination & Mithilfe bei Firmenevents sowie anderen Veranstaltungen Verwaltung & Bestellung der Büroutensilien Ihr Profil: Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung 3 – 5 Jahre Erfahrung in einem ähnlichen internationalen Umfeld vom Vorteil Fließende Deutsch- & Englischkenntnisse (in Wort und Schrift) Sichere  EDV- & CRM- Kenntnisse  wünschenswert Kommunikationsfähigkeit, hohe Loyalität und Engagement Organisationstalent und ausgeprägte Dienstleistungsorientierung Warum Bewerben? Neue Herausforderung in internationalen Unternehmen Abwechslungsreiches Aufgabengebiet Arbeitsplatz in der Landeshauptstadt   Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf (im Word Format) und Ihre Zeugnisse, m.ziegleder@eurolondon.de Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich bei Euro London Appointments beworben haben.  Wir sind Europas größte, unabhängige Personalagentur, die sich auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert hat. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung weitergeleitet wird. Wir versuchen, so schnell wie möglich auf Ihre Bewerbung zu reagieren, bitten Sie aber um Verständnis, dass wir aufgrund der hohen Anzahl von Bewerbungen, die wir tagtäglich erhalten, nur auf Bewerbungen antworten können, die dem vorgegebenen Anforderungsprofil unserer Kunden entsprechen. Falls Sie Interesse an weiteren offenen Stellenangeboten haben, besuchen Sie uns gerne auf www.eurolondon.de.  

  • Our prestigious client based in the West End of London is looking for an exceptional German speaking Executive Assistant to support senior management including an MD and a Director. The ideal candidate will be bilingual in German/English, have a highly Pro-active approach to duties as well as being a self-motivated EA. Candidates should also be resourceful with a can-do, flexible attitude. Flexibility with regards to changes in priorities, schedules and tasks is essential Ability to assertively, efficiently and calmly multi-task and prioritise. Attention and care for detail is also a pre requisite The role is varied and requires a German speaking Assistant who also has advanced MS office skills. The duties include : Providing proactive and efficient assistance and secretarial services to Managing Directors and a Director of the European Fund Management team, supporting them in most effectively working to pursue the goals of the team. RESPONSIBILITIES Diary management and coordination, including liaising with internal and external contacts. arrange meetings, conference calls, seminars, etc.Monitoring incoming English and German email traffic and alerting recipient of details as required. Travel and accommodation booking: proactive research and presentation of options, using initiative to anticipate requirements and look for optimal cost-effective solutions. Compiling and managing expense reports and process using on house system Organising quarterly off-site investor meetings: coordinating venue, room bookings, menu, etc. Screening calls and placing calls to internal and external contacts, with an appropriate developed appreciation for importance and priority (e.g. internal hierarchy, major clients). Checking, arranging and formatting documents including memos, reports and presentations with a perfectionist's care for detail. Assisting fund team with investor reporting and investor communications as directed; responsible for the administration of online investor reporting portal and maintain investor details. reparation of attractive presentation materials and charts from draft content provided. Drafting correspondence where required, including taking dictation. General typing (including minutes and handwritten notes), copying, printing and binding.Maintaining address books and an effective filing system of correspondence. Hours are 9:00am to 6:00pm Monday to Friday. Occasionally, irregular hours may be required and flexibility with regard to arriving before PLEASE E:MAIL YOUR CV IN WORD FORMAT ONLY TO v.mcguinness@eurolondon.com Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Banking with languages!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 If you have some admin or team assistant experience and are keen to work in an administrative/team assistant capacity we could have the ideal role for you !!!! We are looking for candidates, ideally with a knowledge of a European language to join our banking and finance clients based in the City with an immediate start! The roles are varied but generally encompass: Using your unique language skills on a daily basis speaking to and liaising with clients. Arranging meetings Booking meeting rooms Reconciling travel expenses Booking and arranging travel for the team Updating attendance records Ordering office stationary and equipment Setting out itineraries These are unique opportunities to work in the corporate, fast paced world of banking Please e:mail your CV now in WORD format only to v.mcguinness@eurolondon.com Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • On behalf of our client based in Central London we are currently recruiting for French speaking receptionists to work on an ad hoc basis of short term temporary positions. These are temporary positions to cover existing permanent employees when they are off sick or on holidays and so are on an ad hoc basis. This is a great opportunity to combine with other part time roles, studying or commitments at home. Successful applicant must have at least 18 months experience of reception/admin experience and will have the ability to communicate effectively in both French and English to native level. Roles include (but are not limited to) the following duties: - Meet and greet all visitors and check identification - Screening and answering multiple phone lines - Email correspondence - Photocopying, printing and scanning - All ad hoc administrative duties Candidates with audio typing and dealer board experience are also highly sought. Temporary roles can range for 1 day to 1-2 weeks depending on the cover required and are not guaranteed to be available every week so flexibility is key! If you are looking for temporary work and fit the necessary criteria please apply today! Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Are you a well organised and outgoing person with professional and friendly manner? Are you looking for a new challenge in the heart of Munich? Do you speak fluent German & English? If yes, then this might be exactly what you are looking for! My client in the heart of Munich a Private Equity firm is looking for an   Office Assistant (f/m) in PT (20 -30h) Your Responsibilities High standard of administrative support to 2 EAs Preparing expense reports Organise travel and agenda items (hotel, flight, taxi and other travel requirements) Organisation and coordination of meetings Prepare meeting rooms, oversee meeting room calendar, organise catering in advance of meetings  Managing the post as well as organising courier services General administrative duties including filing, mailings, archiving, ordering and restocking supplies Assist and provide back-up coverage for admin team members and other team professionals as required Complete ad hoc tasks or projects as required   Your Profile: Experience in similar position Fluency in both German and English essential (other European languages are a plus) Excellent written and verbal communication skills Strong interpersonal as well as organisational skills Strong MS Office skills Punctuality and reliability Team Player Benefits Excellent office location in central Munich The opportunity to work as part of a dynamic  team   If this sounds like you and if your skill set matches the requirements, I would like to hear from you today! Please send your CV in English ideally in Word format to Manuela Ziegleder via email to m.ziegleder@eurolondon.de I look forward to receiving your CV today. All applicants must have valid documentation to work in Germany. Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe’s largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de