Administration, Sekretariat und Assistenz

Mitarbeiter im Bereich Administration, Sekretariat und Assistenz, die mindestens eine Fremdsprache verhandlungssicher beherrschen, sind in der heutigen Geschäftswelt nicht nur unerlässlich, sondern haben in vielen Organisationen eine wichtige Rolle als Dreh- und Angelpunkt inne.

Ganz gleich, ob Sie auf der Suche nach festangestellten oder temporären Mitarbeitern sind, Euro London Appointments verfügt über das richtige Netzwerk und ist bekannt dafür, die besten Talente anzuziehen.

Egal, ob Sie eine temporäre Empfangsperson oder PA für den Geschäftsführer suchen, Euro London Appointments verfolgt bei der Beschaffung von Mitarbeitern im Bereich Administration, Sekretariat und Assistenz einen zuverlässigen, serviceorientierten Ansatz. 

  • A leading Korean finance company is currently seeking a Korean speaker to assist them with a number of tasks. Main Duties : -Making monthly newsletter for client members -Arranging seminars (4~5 times per year) and annual meeting (December) -Arranging the clients golf competitions ( 1 competition per half-year) -Clients Member Directory Update etc. About you: *Excellent written and verbal communication skills. Fluent in Korean *Excellent written skills and excellent communication skills *Able to take initiative *Excellent eye for detail and good organizational skills *Experience with Microsoft packages

  • Unser Kunde, ein international tätiges Unternehmen mit Standorten auf verschiedenen Kontinenten sucht derzeit für das Büro in Frankfurt eine/n Receptionist (m/w)  Vollzeit Frankfurt am Main Ihre Aufgaben: Sie sind erster Ansprechpartner extern wie intern Begrüßung der Gäste Sie nehmen Anrufe auf Deutsch und Englisch entgegen und leiten diese weiter Koordination der Konferenzräume und Organisation der Meetings Bestellung von Büroausstattung- und material sowie Catering für Meetings Aufsetzen von Telefon- und Videokonferenzen Administrative Unterstützung Diese Fähigkeiten bringen Sie mit erfolgreich abgeschlossene Ausbildung gerne als Hotelfachmann/frau oder kaufmännische Ausbildung erste Berufserfahrung idealerweise als Empfangsmitarbeiter fließende Deutschkenntnisse sowie fließende Englischkenntnisse  in Wort und Schrift Gute Kenntnisse in MS Office Sie sind ein Teamplayer, flexibel und kommunikativ Unser Angebot Vielseitige  Aufgaben in einem internationalen Team nutzen Sie täglich Ihre Englischkenntnisse   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz: GFSKREC an Silke Kiessig via s.kiessig@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • An international shipping company are currently looking for a Legal Counsellor. They hold high business and ethical standards, as well as high values and believe that people are highly important to any business. This is a fantastic opportunity to work in a varied role for an international company which is very much centred on its people. Qualifications and experience required: *2 years' experience working in a law firm *English or New York State qualified *Minimum 1 years' experience post qualification experience Competencies: *Strong team player with ability to work autonomously *High attention to detail *Practical and business acumen *Excellent communication skills *Willing to learn and develop *Ability to prioritize work load This position can be located in both London and France. This is an exciting permanent opportunity beginning immediately. If you are currently available and have the required skill-set please send your CV in word format. Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Are you a multi-tasking, organisational guru? Do you enjoy taking on various roles in a dynamic team? Are you service-oriented, professional, and possess excellent communication skills? Do you speak fluent German and English? Then we have a great new position for you, located in central Berlin!   Office Lead & Administrator (m/f/d) This is a temporary position (3 months), with the option of direct placement   Your responsibilities: • Ensure all aspects of office operations run smoothly & efficiently • Accountability over the Berlin admin and facilities team members • Coordinate professional and operational support for employees • Work closely with consultants in administrative project work and tender management • Organise client and internal meetings, conferences and workshops • Provide support to the Team Coordinator in working with other departments and offices such as Marketing, IT, HR and Business Development   Your profile: • Excellent German and English skills • Relevant professional experience, ideally in the private sector • Can-do personality • Comfortable using Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) • Ability to communicate clearly and eloquently   What we offer: • A secure job • Competitive pay, including holidays • Great development opportunities   Interested? Please send me your CV in English as a Word document to Monica Yee at munich@eurolondon.de or give me a call at +49(0)8923239580 I look forward to hearing from you!    All applicants must have valid documentation to work in Germany   Thank you for applying to Euro London Appointments. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de  

  • Bist Du auf der Suche nach einer abwechslungsreichen Stelle in einem dynamischen und professionellen Umfeld? Du hast eine angenehme, sympathische Ausstrahlung, ein gepflegtes Auftreten und bist serviceorientiert? Du freust Dich über ein aufgeschlossenes und herzliches Team? Dann lese weiter! Ich suche ab sofort für meinen Kunden mit Sitz im Herzen Münchens eine/n   Empfangsassistent/in in Teilzeit (20 Stunden/Woche) Die Stelle ist zunächst auf 6 Monate befristet, aber mit Option auf Übernahme   Aufgaben • Besucherempfang und –betreuung mit Bewirtung • Telefonzentrale • Terminüberwachung der Konferenz- und Meeting Räume • Telefonischen Kontakt mit externen Gästen und Mitarbeitern • Verteilung des Hausposts und Abwicklung von Kuriersendungen, Paketanlieferungen, usw. • Unterstützung bei allgemeinen Sekretariatsaufgaben (Kopierarbeiten, Scannen von Unterlagen • Reisekostenabrechnungen, Bestellung von Büromaterial)   Dein Profil • Fließendes Deutch und gute Englischkenntnisse in Wort & Schrift • Umgang mit MS Office • Freundliches Auftreten sowie professionelle Umgangsformen • Flexibilität; Urlaubs- und Krankheitsvertretung machst Du gerne • Idealerweise hast Du in diesem oder einem vergleichbaren Bereich Erfahrungen sammeln können   Was wir bieten • Einen sicheren Arbeitsplatz • Leistungsgerechte Vergütung, inklusiv Urlaubstage • Duz-Kultur   Sollte diese Stelle für Dich interessant sein, dann freue ich mich über Deinen Lebenslauf an Monica Yee (munich@eurolondon.de). Für weitere Fragen stehe ich jederzeit gerne unter +49 (0) 8923239580 zur Verfügung.   Vielen Dank für deine Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist. Wir versichern, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und deine Bewerbung nur mit deiner ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote findest Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Your responsibilities will include but are not limited to the following: *Manage your own caseload *Meet and interview clients and take clients' instruction *Advise clients on the law and legal issues relating to their case *Supervise junior paralegals, trainees and legal assistants *Draft documents, letters and contracts tailored to client's need *Keep up to date with changes and developments in the law The ideal candidate will have the following attributes: *Excellent English and Chinese language skills both verbal and written *At least 3 years experience in litigation *Experience of handling large caseloads *Good attention to detail and personal organisation skills Experienced in civil, immigration and property is preferred.

  • Sie haben Erfahrung in der Automobilbranche oder bei einem autonahen Dienstleister?                 Sie sind erfahren im Aufbau von IT Landschaften und in der Etablierung von Prozessen? Außerdem sind Sie überaus kundenorientiert und kommunikationsstark?   Dann suche wir aktuell SIE für die Rolle als CUSTOMER SERVICE SPECIALIST (m/w/x) Ort: Frankfurt Start: ab sofort - befristet 6-12 Monate mit Option auf Verlängerung / Übernahme -   IHRE AUFGABEN: Betreuung und Beratung der interner Kunden, Endkunden und Händlern Weiterentwicklung bestehender Arbeitsprozesse Implementierung abgestimmter Arbeitsprozesse Erstellung von Reportings Koordination und Bearbeitung von Kundenanforderungen Mitarbeit bei der Vertragsabwicklung (ggf. auch am Dienstsitz des externen Dienstleisters) Mitarbeit bei der Steuerung der Dienstleister Sicherstellung eines reibungslosen Ablaufes des Informationsflusses zwischen Call Centern, Automobilhändlern und Endkunden Sicherstellung eines qualitativ hochwertigen Kundenservices IHRE FÄHIGKEITEN: Kaufmännische Ausbildung oder vergleichbarer Hochschulabschluss Berufserfahrung in der Automobilbranche oder bei einem autonahen Dienstleister Erfahrung im Bereich der Automobilfinanzierung wünschenswert Erfahrung im Aufbau von IT-Landschaften & Etablierung von Prozessen Kunden- & Serviceorientierung Kommunikationsstärke Gute Präsentations- und MS-Office-Kenntnisse Deutsch fliessend und Englisch mindestens gut DAS UNTERNEHMEN: Unternehmen aus der Automobil-/Finanzbranche   Bei Interesse senden Sie gerne Ihren CV sowie Ihr mögliches Eintrittsdatum und Ihre Gehaltsvorstellung sowie 5 Stichpunkte, warum Sie die Idealbesetzung für die Stelle sind an: c.bronzel@eurolondon.de   Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • I am working with a leader in global forecasting and quantitative analysis. Their worldwide client base comprises more than 1,500 International Corporations, Financial Institutions, Government Organisations and Universities. They are looking for a candidate who wants a foot in the door of a company that is growing and will continue to do so. With offices around the world, they employ 300 people, including 200 economists and analysts. Their best-of-class global economic and industry models and analytical tools give them an unmatched ability to forecast external market trends and assess their economic, social and business impact. They offer a comprehensive portfolio of publications, databases, and analytical tools on a subscription basis as well as bespoke consultancy services such as Thought Leadership and Economic Impact studies. To strengthen their team in Frankfurt they are seeking a new Business Support Coordinator to help support the sales team both from a marketing, events and client support perspective.   Business Support Coordinator – Events and Marketing   The Challenge This position will be an integral part of the growth plans for the EMEA region and is a fantastic opportunity to join a growing organisation and get your foot in the door and really learn and develop your career with a growing organisation that invests time in to its employees in order to make them successful. As the Business Support Coordinator you will be supporting the European Business Development team, the Managing Director and the Administration Manager in both Event Management and Marketing activities As an organised and proactive individual you will be passionate about event management, organisation and marketing and really enjoy supporting the sales activities of the team.   Your role will involve the following • Develop an annual schedule for events in order to raise brand awareness within the region • Organise and manage events, negotiate venue offers • Create event registration and invitations • Manage and send invitations while keeping information up to date in the CRM system • Create reports and statistics from the CRM system and track information • Manage various client requests • General Marketing around events   The Right Candidate You will be looking to develop your career in an event organisation and administration role with a focus on marketing • You will have recently completed your Business, Finance or Economics focused Education • You will be confident on the phone and enjoy working with clients • Strong organizational skills, with the ability to work on multiple projects with multiple deadlines with excellent attention to detail • Excellent listening, oral, and written communication skills • Ideally previous event organisation experience • Ability to work independently after training and manage priorities • Fluent German and English is essential: further European languages are of advantage   The Benefits This is a fantastic opportunity for a candidate looking for a role where you can really learn and develop your skills. This is a varied role where you will be very hands on with varied tasks.   This company is offering a competitive salary package depending on your prior experience. I would be happy to discuss this with you further upon receipt of your CV. Interested? If you meet these criteria then please send your CV to Emma Brady, at e.brady@eurolondon.de  

  • An internationally recognised law firm is looking to hire a German speaking Legal Secretary with a background in international arbitration and litigation to join their Central London based team. The firm prides itself upon its excellence of service and commitment to every client, and this opportunity is perfect for a good team player who regularly goes the extra mile to support their colleagues. The role requires a professional individual who is fully committed, proactive, good problem solving skills, full awareness of client confidentiality and the ability to handle pressure. RESPONSIBILITIES: -General document production(such as court forms) from basic templates -Legal research using Westlaw or Lexis -Database maintenance (using Interaction or Carpe Diem software) -Diary management, complex travel arrangements, preparing itineraries, processing expenses and schedule coordination - with both internal contacts and third parties -Assisting members of staff where necessary -Providing support at hearings where required -Additional secretarial support during absences of team members SKILLS/EXPERIENCE REQUIRED: -Ability to use MS Office programmes with ease -Full working proficiency in both German and English, with the ability to communicate clearly and in the appropriate tone, both over the phone and through written correspondence -Familiarity with the legal industry, preferably litigation and international arbitration -Good prioritisation, organisation and communication skills -Full flexibility to adapt to demands of the job This is an exciting permanent opportunity beginning immediately. If you are currently available and have the required skill set please send your CV in word format. Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • This role sits within the Loans Admin team based in Central London. My client is a world renowned financial institution with branches across the globe. They are seeking a proactive, organised and experienced loans administrator to join the team in London as well as supporting the Frankfurt based team where required. RESPONSIBILITIES: -Efficient and timely administration of loan portfolios, and ensuring that these are compliant with internal standards -Input of generated limits within SAP system -General review of loan documents -Maintenance of current accounts and statements relating to lending transactions -Internal communication in German with all offices and other third parties -Coordination and collection of fees where required -Sharing and compiling monthly reports SKILLS/EXPERIENCE REQUIRED: - Educated to A level standard or equivalent - Full professional working fluency in German (both spoken and written) - 1-2 years experience in the loans industry - The ability to work well in a team - Excellent communication skills - Good time management, organisational and prioritisation skills This is an exciting permanent opportunity beginning immediately. If you are currently available and have the required skillset please send your CV in word format. Thank you for your interest in Euro London Appointments. Please be advised CV's will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.