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  • Für einen unserer Klienten – ein internationales Unternehmen im Kundenservice suchen wir für den Standort Berlin einen HR Business Partner (m/w)  Westeuropa Berlin Aufgabengebiet Als Human Resources Business Partner in dieser operativen Rolle sind Sie für Deutschland und einige westeuropäische Länder alleinverantwortlich für folgende Aufgaben zuständig Eigenständige und proaktive Beratung der Führungskräfte und Mitarbeiter in allen personalrelevanten Fragestellungen Betreuung eines Mitarbeiterkreises vom Eintritt bis Austritt Kompetenter Ansprechpartner für alle personalrelevanten Angelegenheiten inklusive Gehaltsabrechnung HR - compliance, Audits etc. Steuerung und Organisation der Rekrutierung von Mitarbeitern, Bewerbungsmanagement inklusive Pflege des Bewerberpools Erstellung regelmäßiger Statistiken und HR-Reportings, Erstellung von Betriebsvereinbarungen Erarbeitung, Weiterentwicklung und Implementierung von Sonderprojekten im Bereich Human Resources Mitarbeit in  HR-Projekten   Anforderungsprofil Als perfekte Persönlichkeit für die Rolle bringen Sie folgende Attribute mit: Abgeschlossenes Studium (BWL, Jura, Psychologie) mit Schwerpunkt Personalmanagement oder eine vergleichbare Qualifikation, wie z.B. Personalkauffrau mit Berufserfahrung Erste Erfahrung in der Personalbetreuung, Gehaltsabrechnung / Payroll Ausgezeichnete Kenntnisse des Arbeitsrechts Erfahrung im Recruitment Starke Kommunikationsfähigkeit, Überzeugungskraft, Time Management Idealerweise Erfahrung in eine Matrixstruktur Verhandlungssicheres Deutsch, Französisch und Englisch in Wort und Schrift Gute EDV-Kenntnisse, insbesondere MS-Office   Does this sound interesting?  If you fulfil the requirements send me your CV today, you could soon be making an exciting step in your career!    Please send your CV including your salary expectations via email to Silke Kiessig at s.kiessig@eurolondon.de   All applicants must be eligible for, and have valid documentation to work in Germany. Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your express permission.  To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com

  • New Business Akquisition findest Du spannend? Arbeitest Du gerne mit Kunden zusammen? Willst Du Teil eines internationalen Teams sein? Sprichst Du fließend Deutsch und Englisch?   Dann ist das der Job für Dich! Für unseren Kunden suchen wir:   Business Development Manager (m/w) München Das kannst Du: Neugeschäft generieren und den Marktanteil im deutschsprachigen Raum ausbauen Upselling und Crossselling Identifizieren und Herstellen von Beziehungen mit bestehenden und neuen  Kunden Vertragsverhandlungen, -abschlüsse und -verlängerungen Organisation und Kontrolle Deiner geplanten Verkaufsaktivitäten, um KPIs und Verkaufsziele zu erreichen Das bringst Du mit: Erste Erfahrung in einer Business Development / Sales Rolle (B2B) Vorzugsweise ein abgeschlossenes Studium (b beispielsweise in Volkswirtschaften, Betriebswirtschaft) Hervorragende Deutsch- und Englischkenntnisse Starke organisatorische Fähigkeiten Ausgezeichnete mündliche und schriftliche Kommunikationsfähigkeiten   Das bieten wir: Internationales Team Start up Umwelt Attraktive Vergütungsstruktur   Sind Sie interessiert? Für Fragen zur Stellenausschreibung und zum Bewerbungsprozess stehe Ich sehr gerne zur Verfügung (089 23239580). Bitte schicken Sie mir Ihren aktuellen Lebenslauf auf Englisch, bevorzugt als Word-Dokument, unter Angabe Ihrer frühestmöglichen Verfügbarkeit Gehaltsvorstellungen an Aleksandra Zlotkowska (a.zlotkowska@eurolondon.de)

  • Arbeiten Sie gerne in einem internationalen Umfeld? Sind Sie eine Organisationstalent? Bringen Sie fließende Deutsch- und Englisch- oder Polnische Kenntnisse mit und möchten diese auch aktiv nutzen? Eine Hands-on-Mentalität, selbstständige Arbeitsweise und Proaktivität zeichnen Sie aus? Dann ist das vielleicht der nächste Schritt in Ihrer Karriere! Ich suche, für eine internationale Firma in Berlin, eine/n Administrative Assistant (m/w) befristete Stelle - 4 Monate  Zu Ihren Aufgaben gehören: Datenbearbeitung und Datenmanagement Pflege der Kundendatenbank Unterstützung des Teams Administrative Unterstützung Ihr Anforderungsprofil: Organisationstalent und Lust verschiedenste Aufgaben zu bearbeiten Hervorragend Deutsch und Englisch/ Polnisch Kommunikationsstärke, Professionalität  Proaktive und selbstständige Arbeitsweise   Warum bewerben? Einen Arbeitsplatz in einer internationalen Firma mit sozialem Bewusstsein Selbstständiges Arbeiten Zentraler Arbeitsplatz, öffentliche Verkehrsanbindung  erreichen Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf im Word Format sowie Ihre Zeugnisse an Aleksandra Zlotkowska, a.zlotkowska@eurolondon.de   Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.    

  • Do you have excellent organisational skills and would like to use them in your professional life? Do you have experience in contacting decision makers? Do you speak German and English fluently and want to be part of an international team? If yes, then you should read on as this might be an exciting opportunity for you! My client, an event company is currently looking for an Events Coordinator (m/f) Berlin or Munich Responsibilities: You will be the first point of contact for events participants You will be responsible for identifying decision makers and inviting them for specific events You will be responsible for organizing appointments and sending relevant information to companies You will be responsible for making sure that event administration is accurate and organised You will be building and maintaining relationships with a range of events participants Requirements: Previous experience in customer care or sales (telesales/ cold calling experience is an asset) Excellent presentation and communication skills Fluent in German and English – any additional language is an advantage Knowledge of MS Office Self-driven multitasker, great organisational skills What makes the position exciting? Attractive salary Great career opportunities International environment Could this be the opportunity you’ve been waiting for? If so, I would definitely like to hear from you! If you fulfil the requirements send me your CV today, you could soon be making an exciting step in your career! Please send your CV in English via email in word form to Aleksandra Zlotkowska– a.zlotkowska@eurolondon.de. Thank you for applying to Euro London Appointments, the Europe’s largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de

  • My client, a leading International law firm is currently looking for an additional member for their finance team based in the heart of Berlin. If you have completed your education and are looking for your first experience as an Accountant this could be the perfect position where you can use your English skills on a daily basis! Junior Accountant – English/German speaking role in Berlin The Role: •    Input and overview all data transactions •    Coordination of primary and secondary accounts •    Settlement of payment transactions  using  Electronic Banking •    Preparation of monthly VAT returns •    Review and update the Travel expense claims •    Cost control &forecasting •    Supervision of the month-end closing •    Data processing and reporting in English and German The Requirements: •    Successfully completed study in either tax or accountancy related subject •    NO previous experience necessary •    Fluent German (written & spoken) •    Advanced knowledge of English •    Knowledge of national and international accounting rules •    Good Knowledge of MS Office •    Excellent communication skills as well as a solution-oriented mindset Why apply? •    International environment within a successful and establish company •    Chance to use your English/German language skills •    Chance to learn on the job and work in a supportive team Applications To apply for this position and for further information please send your CV by email to Anna via a.cardano@eurolondon.de . All applicants must be eligible for, and have valid documentation to work in Germany. Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your express permission.  We aim to respond as promptly as possible to your application. however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de  

  • Our client is a leading international supplier of consumer science, data analysis and retail strategy working with clients in the retail and FMCG sector. Due to their success in other markets across Europe and the world, they are now focusing on Germany and the DACH region. They are therefore recruiting a Legal Counsel for their Berlin offices.    English Speaking Legal Counsel – GDPR (m/w) Berlin, GFJT 336369   The Role: In this position you will be part oft he Global Legal Team and will directly report to the legal director based in London.  • Provide legal advice on current and future GPDR and privacy law changes • Identify risks in legal and compliance and make recommend solutions • You will responsible for legal agreements • Manage external lawyers   The Requirements: • Legal Degree  • 5-10 years of post qualification experience • Expertise in GDPR and Privacy Law • Preferably experience in Data Science industry • Business Fluency in English   Why apply? • Be part of a growing, international, and modern company • Use your skills and experience to help them succeed • Grow through close contact with legal and finance team   You have to a valid permit to work in Germany   If you are interested in this positon please send your English CV with the reference number 336369 to Jan-Lütje Thoden via j.thoden@eurolondon.de Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at  www.eurolondon.com

  • Haben Sie Interesse ein internationales Team zu unterstützen und ein Teil davon zu sein? Sie sind ein Allounder im Assistenzbereich und dazu behalten Sie in stressigen Siutationen stets einen klaren Kopf? Noch dazu sprechen Sie fließend Deutsch und Englisch? Berlin ist Ihre Traumstadt, in der Sie nach einer Teilzeit suchen? Wenn dies auf Sie zutrifft: DANN SUCHE ICH SIE!! Für einen meiner  Kunden, ein mittelständisches Unternehmen im Finanzbereich in Berlin  bin ich momentan auf der Suche nach einer/m Team Assistent/in in Teilzeit (BERLIN) Ihr Aufgabengebiet: Administrative und organisatorische  Unterstützung in einem kleinen Team Internationale Termin- & Reiseorganisation, sowie Reisekostenabrechnung & Rechnungsprüfung Umfangreiche Büroorganisation Korrespondenz in englischer & deutscher Sprache (Wort und Schrift) Erstellung & Bearbeitung von Dokumenten und Präsentationen Koordination und Organisation bei Firmenevents sowie anderen Veranstaltungen Empfangstätigkeiten Ihr Profil: Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung Mind 2 – 5 Jahre Erfahrung in einem ähnlichen internationalen Umfeld Fließende Deutsch- & Englischkenntnisse (in Wort und Schrift), Französisch vom Vorteil Sichere  EDV wünschenswert Proakrive, strukturierte und oragnisierte Arbeitsweise Kommunikationsfähigkeit, hohe Loyalität und Engagement Service- und Dienstleistungsorientierung Warum Bewerben? Attraktives Gehalt Abwechslungsreiches Aufgabengebiet Kleines Team, mit flexiblen Arbeitszeiten in Teilzeit Arbeitsplatz in der Landeshauptstadt   Sollte diese Stelle interessant für Sie sein oder sollten Sie noch weitere Fragen haben, dann freue ich mich über Ihren Lebenslauf (im Word Format) und Ihre Zeugnisse, m.ziegleder@eurolondon.de Für weitere Fragen stehe ich Ihnen jederzeit gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich bei Euro London Appointments beworben haben.  Wir sind Europas größte, unabhängige Personalagentur, die sich auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert hat. Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung weitergeleitet wird. Wir versuchen, so schnell wie möglich auf Ihre Bewerbung zu reagieren, bitten Sie aber um Verständnis, dass wir aufgrund der hohen Anzahl von Bewerbungen, die wir tagtäglich erhalten, nur auf Bewerbungen antworten können, die dem vorgegebenen Anforderungsprofil unserer Kunden entsprechen. Falls Sie Interesse an weiteren offenen Stellenangeboten haben, besuchen Sie uns gerne auf www.eurolondon.de   

  • A hugely successful translation company is looking for a native-level in-house German speaker to translate a variety of financial documents from English to German. The role is based in one of the two bustling capitals of either London or Berlin. It is essential that you have native-level German and near-native English. Ideally you will have at least three years professional translation experience, with experience translating financial, legal or marketing documents. A degree in translation is desired and knowledge of SDL Studio is advantageous. Working at this company will give you the chance to be part of a sociable team and experience the exciting changes and growth happening within the company. Now is the optimum time to join the organisation as it goes through these dynamic and vibrant changes. The ideal candidate will not only be a passionate and excellent translator, but should also be able to interact with clients and have an interest in the business as a whole. The company offers private healthcare as well as a great pension scheme. The starting salary is dependent on experience. This is an exciting permanent opportunity starting immediately. If this is what you are looking for and you have the required skillset please call me on 020 7029 3799 or email your CV in Word format to r.priseman@eurolondon.com. Please be advised CVs will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond promptly to your application, however due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. For more jobs please visit our website at www.eurolondon.com.

  • Do you enjoy working closely with clients?  Are you passionate about events and do have excellent organisational skills? Are you a great communicator over the phone in German and English? Do you want to be part of an international team? If yes, then you should read on as this might be an exciting opportunity for you! My client, an event company is currently looking for an Project Coordinator (m/f) Berlin or Munich Responsibilities: You will be responsible for contacting decision makers and inviting them for specific events You will be responsible for representing a company by active participating in social media You will be coordinating and handling calls/emails to schedule meetings, send invitation and agendas/minutes when required You will be responsible for building own portfolio of potential clients You will be ensuring the client satisfaction by responding to all inquiries You will be responsible for building long relationships with clients Requirements: Previous experience in customer care or sales Excellent presentation and communication skills Fluent in German and English – any additional language is an advantage Knowledge of MS Office Self-driven multitasker, great organisational skills What makes the position exciting? Attractive salary + extra bonus Great career opportunities International environment Could this be the opportunity you’ve been waiting for? If so, I would definitely like to hear from you! If you fulfil the requirements send me your CV today, you could soon be making an exciting step in your career! Please send your CV in English via email in word form to Aleksandra Zlotkowska– a.zlotkowska@eurolondon.de. Thank you for applying to Euro London Appointments, the Europe’s largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CVs we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.de  

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