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  • Multilingual Technical Support up to £24,000 pa If you love to see happy customers and want to learn new technical skills this is the job for you!! My client is a Global IT solutions company with a service/operations Office in Peterborough and looking for multilingual specialists to join their international team. Working flexible hours you will be providing technical support to businesses across Europe. Responsibilities: * Providing Technical Support to international client. * Response to customer's queries over emails and telephone. * Work with the internal CRM system recording/updated all accurate data. * Tracking and resolving tickets * Follow up with clients making sure that any issue as been resolved. Requirements: * Fluent to native level German, Dutch, Spanish, Portuguese, Turkish or Italian * Great communication skills in both written and spoken English. * Previous customer service experience. * Genuinely interested in IT! If you are interested please contact me on 020 7029 3799 or send me your CV to j.fontanarosa@eurolondon.com. Thank you for applying to Euro London Appointments, the UK's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded without your permission. We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CV's we receive we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com

  • Junior Financial Controller – Munich If you have gained accounting experienced in an International concern on a European basis, looking after all finance and accounting related tasks then this could be the perfect career progression… The Role: Working with the International controller your duties will include: •    Preparing monthly financial statements •    Process payroll and commissions •    Providing Financial Analysis •    Ensuring accuracy in accordance to US GAAP •    PnL reporting •    Manage reporting and tax filing requirement •    Cash flow forecasting Your Profile: Ideally at least 2-3 years in a similar role and: •    Bachelor degree in Accounting or equivalent qualification •    Strong knowledge of US GAAP and German HGB •    Fluent in German and English •    Excellent Communication skills •    Experience working in an international environment is a plus Why Apply? •    Chance to work in an international environment where you can use your English language skills daily •    To be recognized for your hard work •    To work for a dynamic team in the heart of Munich •    A very competitive salary! If you are interested please click Apply Now or send your CV directly to Anna via a.cardano@eurolondon.de Thank you for applying to Euro London Appointments, Europe's largest independent language consultancy. Please be advised that documents will be treated in the strictest of confidence and that your application will not be forwarded to any client without your express permission. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com  

  • Im Namen unseres Kunden, einem internationalen Beratungsunternehmen mit Schwerpunkt auf M&A, suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt eine/n   Team Assistent/in in Vollzeit Frankfurt am Main   Ihre Aufgaben Anspruchsvolles Terminmanagement Planung und Koordination von Geschäftsreisen sowie Telefonkonferenzen und Meetings Korrespondenz auf Deutsch und Englisch Vorbereitung und Bearbeitung von Dokumenten Weitere administrative Tätigkeiten   Ihr Profil erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder eine Ausbildung zur/m Fremdsprachenkorrespondenten/in Berufserfahrung als Assistent/in Fließende Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift sehr gute Kenntnisse in MS Office Sie sind ein Organisationstalent, multitaskingfähig und lernen schnell   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz: GFLS/339919 an Laura Schaub via l.schaub@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • The world seems hyper connected. Business should be seamless and barrier free, right? Yet obstacles still exist. This fintech success story is breaking those barriers down daily for thousands of businesses of all sizes. Following a major investment by two of the biggest names in tech, the next stage of international growth needs a talented Sales Development specialist with fluent Spanish to join the team. Based in the London HQ's happy, healthy space, you'll hunt for new partners across your assigned region, prove the value of the tech and qualify opportunities. You won't be a solo act; you'll have great marketing support and an amazing multilingual team around you. You'll all have everything you need to keep the successes rolling in across Europe. They're looking for a difference maker; the market is young right now but has so much potential and an outstanding list of existing clients (Trustpilot ratings are great too) that see the value every hour. You'll speak and write Spanish to a native level of fluency, be able to demonstrate your achievements and successes clearly and articulately and be comfortable with tech (you won't need to code but it shouldn't be alien to you). You'll inspire and be inspired, be a problem solver but see those problems coming and head them off and above all be ready to deliver positive change to businesses across the region. Up to £30k base £ 30k OTE ( £60k total) and a solid package is on offer as well as a great environment where learning and work life balance is actively encouraged. If you're ready to change the game, apply and/or get in touch on 0207 029 3799. Thank you for applying to Euro London Appointments, the UK's largest independent language consultancy. We aim to respond as promptly as possible to your application, however, due to the high level of CVs we receive, we are only able to respond to applicants whose profile matches our Clients requirements. To enquire about other vacancies please visit our website at www.eurolondon.com

  • Do you want to work as a Business Developer within an international law firm? This is a great opportunity for a bilingual Business developer to evolve and be trained among the best in the market! Responsibilities You will be part of the Marketing & Business Development Europe team in charge of Business Development in France. Under the supervision of a the Head of BD and a Deputy BD Manager, you will be in contact with the partners of the Paris office and with the different offices throughout the world. You will be required to work closely with the members to ensure the following main responsibilities: Preparation of pitches, presentations and replies to client bids Client presentations, brochures, flyers, etc. Preparation of submissions to legal directories Studies on target companies and lines of business Establish CRM actions and optimize client relation management Develop competitive intelligence and conduct statistical studies, and financial analyses Answer BD requests coming from the different offices Updating documents and databases (deal lists, credentials, biographies, etc.) Specific follow-up of certain practice groups (pitches/client presentations, submissions, press, etc.) Qualifications Higher education in International Marketing / Business Development and/or law Experience in Business Development/ Marketing techniques of 1 year minimum Experience in international law firms or within the legal market would be advantageous Bilingual French and English Proficient use of Microsoft office, knowledge of Filesite, and InterAction is a plus Job details Role based in PARIS 75008 Salary: 38-42k€   Please send your CV to Cecilia on: c.dangelo@eurolondon.fr Please note that only shortlisted candidates will be contacted

  • One of the world's 10 biggest SaaS companies with three key product categories is currently on the look-out for a Solution Consultant to play an important role in expanding one of their latest Unified Communications solutions into UKI. This is the first step in an effort to push the product into EMEA. It is already highly present in the US. If you have a good understanding of VoIP (Voice over Internet Protocol) and networks and have a couple of years of experience as a Sales Engineer / Pre-Sales Consultant / Solutions Consultant / Solutions Engineer you might be exactly who they're looking for! The company offers a flexible and very modern working environment; just the type you want in 2019! Responsibilities: -You are the technical go-to person throughout sales cycles. -Provide customised demos, technical training sessions and play a part during implementations for larger accounts. -Work with various stakeholders to solve any client issues. -Occasionally attend trade shows. -Support sales in closing deals with customers. -Support channel partner sales via product demonstrations, training and answering any technical questions they may have. -Design UCC solutions and provide PoC configurations. -Quote hardware and installation services. -Work with account managers to develop territory sales strategies. -Present to CxOs. The Ideal Candidate: -Native or near-native level of English (verbal and written). -A couple of years of presales experience for cloud-based VoIP / Unified Communications / Contact Centre solutions. -Ability to explain technical concepts to non-technical audiences. -Skilled in delivering high energy technical product presentations and demos. -Demo2Win training is a huge advantage, but not essential. -Cisco Certified Network Professional (CCNP) or above is an advantage, but not essential. -Telecommunications experience or degree is an advantage, but not essential. -Any European language is an advantage, but not essential. Salary and Benefits: -£50000 to £60000 basic salary plus 25% bonus -Healthcare - various benefits -24 days holiday and various other time off benefits -Pension scheme: 8% employer contribution and 2% employee contribution -Travel & Commuting benefits - various -Life Assurance -Education Assistance -Regular company events and socials!

  • One of the world's 10 biggest SaaS companies with three key product categories is currently on the look-out for a Solution Consultant to play an important role in expanding one of their latest Unified Communications solutions into UKI. This is the first step in an effort to push the product into EMEA. It is already highly present in the US. If you have a good understanding of VoIP (Voice over Internet Protocol) and networks and have a couple of years of experience as a Sales Engineer / Pre-Sales Consultant / Solutions Consultant / Solutions Engineer you might be exactly who they're looking for! The company offers a flexible and very modern working environment; just the type you want in 2019! Responsibilities: -You are the technical go-to person throughout sales cycles. -Provide customised demos, technical training sessions and play a part during implementations for larger accounts. -Work with various stakeholders to solve any client issues. -Occasionally attend trade shows. -Support sales in closing deals with customers. -Support channel partner sales via product demonstrations, training and answering any technical questions they may have. -Design UCC solutions and provide PoC configurations. -Quote hardware and installation services. -Work with account managers to develop territory sales strategies. -Present to CxOs. The Ideal Candidate: -Native or near-native level of English (verbal and written). -A couple of years of presales experience for cloud-based VoIP / Unified Communications / Contact Centre solutions. -Ability to explain technical concepts to non-technical audiences. -Skilled in delivering high energy technical product presentations and demos. -Demo2Win training is a huge advantage, but not essential. -Cisco Certified Network Professional (CCNP) or above is an advantage, but not essential. -Telecommunications experience or degree is an advantage, but not essential. -Any European language is an advantage, but not essential. Salary and Benefits: -50000 to 60000 Euros basic salary plus 25% bonus -Healthcare - various benefits -24 days holiday and various other time off benefits -Pension scheme: 8% employer contribution and 2% employee contribution -Travel & Commuting benefits - various -Life Assurance -Education Assistance -Regular company events and socials!

  • Hast du eine abgeschlossene Ausbildung als Fremdsprachenkorrespondent/in oder schließt du diesem Sommer deine Ausbildung ab? Bist du auf der Suche nach einem modernen Arbeitgeber, bei dem du deine erste Berufserfahrung sammeln kannst und dich durch eine gute Einarbeitung und verschiedene interne Trainings weiterentwickeln kannst? Dann schick mir deinen Lebenslauf zu! Schnell sein lohnt sich! Für eine international tätige Wirtschaftskanzlei in München suche ich Fremdprachenkorrespondenten/innen als Springerassistenz Aufgaben: Administrative Unterstützung in unterschiedlichen Teams Erstellung und Formatierung von Dokumenten Korrekturprüfung Vorbereitung von Präsentationen Ablagemanagement Unterstützung bei der Vorbereitung von Rechnungen Internationales Reise- und Terminmanagement Anforderungen: Vorzugsweise abgeschlossene kaufmännische Ausbildung Fliessende Deutsch- und Englischkenntnisse Flexibilität und hohe Motivation Umgang mit MS-Office-Programmen Das bietet dir die Kanzlei: Arbeitsplatz in der Innenstadt von München Moderner und mit der Zeit gehender Arbeitgeber Fundierte Einarbeitung für Berufseinsteiger Attraktives Gehalt mit tollen Extras Regelmäßige interne Trainings und Schulungen Sollte diese Stelle interessant für dich sein, dann freue ich mich über deinen Lebenslauf in Word Format zusammen mit deinen Zeugnissen an Giulia Severn, g.severn@eurolondon.de. Für weitere Fragen stehe ich natürlich auch gerne unter 089-23239580 zur Verfügung. Vielen Dank für deine Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist. Wir versichern, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und deine Bewerbung nur mit deiner ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote findest du auf unserer Webseite www.eurolondon.de.  

  • Unser Kunde, ein internationales Unternehmen in der Personalberatung, sucht zum sofortigen Einstieg eine   Junior Teamassistent/in in Vollzeit Frankfurt am Main   Ihre Aufgaben Erster Ansprechpartner für interne und externe Anfragen Organisation und Vorbereitung von Terminen Schriftliche und mündliche Korrespondenz auf Deutsch und Englisch Datenverarbeitung Weitere administrative Tätigkeiten   Ihr Profil erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung Fließende Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Erste Berufserfahrung in einer vergleichbaren Position wünschenswert, aber nicht erforderlich Gute MS-Office Kenntnisse Motivation und Engagement   Unser Angebot Toller Karriereeinstieg in einem jungen dynamischen und sympathischen Team Gute Work-Life-Balance   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung auf Englisch mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz: GFLS/339905 an Laura Schaub via l.schaub@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

  • Unser Kunde, ein internationaler Anbieter von Finanzdienstleistungen, sucht derzeit für das Büro in Frankfurt eine/n Personal Assistant in Vollzeit, Frankfurt am Main   In dieser spannenden Stelle unterstützen Sie primär den Head of Sales im Tagesablauf. Zudem unterstützen Sie das Sales Team und betreuen eigene kleine Projekte, wie z.B. Events und On-boarding neuer Mitarbeiter Ihre Aufgaben Anspruchsvolles Terminmanagement Planung und Koordination von Geschäftsreisen sowie Telefonkonferenzen und Meetings Korrespondenz auf Deutsch und Englisch Vorbereitung und Bearbeitung von Dokumenten Erstellung von Präsentationen Unterstützung bei Projekten Pflege von Datenbanken Organisation kleinerer Events   Ihr Profil erfolgreich abgeschlossene kaufmännische Ausbildung, Studium oder eine Ausbildung zur/m Fremdsprachenkorrespondenten/in mehrjährige Berufserfahrung in der gehobenen Assistenz Fließende Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift sehr gute Kenntnisse in MS Office Sie sind ein Organisationstalent, multitaskingfähig und lernen schnell   Bitte senden Sie Ihre aussagekräftige Bewerbung mit frühestem Eintrittstermin sowie Gehaltsvorstellung unter Angabe der Referenz: GFLS/339901 an Laura Schaub via l.schaub@eurolondon.de. Vielen Dank für Ihre Bewerbung bei Euro London Appointments, der größten unabhängigen Personalagentur in Europa, welche auf die Vermittlung von mehrsprachigem Personal spezialisiert ist.  Wir versichern Ihnen, dass alle eingesandten Dokumente höchst vertraulich behandelt werden und Ihre Bewerbung nur mit Ihrer ausdrücklichen Genehmigung an unsere Kunden weitergeleitet wird. Weitere offene Stellenangebote finden Sie auf unserer Webseite www.eurolondon.de.

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